ETAPY REKRUTACJI
Rekrutacja w SEITO to proces złożony zawsze z kilku etapów pozwalających na optymalne poznanie kandydata.
Etap I – Ogłoszenie
Każdą rekrutację zaczynamy od publikacji ogłoszenia. Otrzymane zgłoszenia są wnikliwie analizowane, skupiamy się głównie na sprawdzeniu czy kandydat spełnienia podstawowe wymagania formalne niezbędne do pełnienia przyszłych obowiązków.
Etap II – Rozmowa rekrutacyjna
Kandydat, którego profil jest zgodny z aktualnymi potrzebami rekrutacyjnymi, zostaje zaproszony do udziału w rozmowie rekrutacyjnej. Na tym etapie sprawdzamy informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych, wiedzę teoretyczną i praktyczną z danego obszaru oraz poznajemy bliżej Kandydata. Spotkanie rekrutacyjne to doskonała możliwość, aby się zaprezentować.
Etap III – Decyzja
Na podstawie dotychczasowych działań rekrutacyjnych podejmowana jest decyzja zarówno nasza jak i Twoja o rozpoczęciu współpracy.
Każdy Kandydat, biorący udział w rozmowach rekrutacyjnych, otrzymuje informację zwrotną dotyczącą wyniku procesu rekrutacyjnego w formie mailowej bądź telefonicznej.
Na każdym etapie rekrutacji dbamy o zachowanie wysokich standardów kontaktu z kandydatami. Kierujemy się zasadami, dzięki którym kandydaci posiadają pełną informację na temat ofert pracy oraz zasad, jakie obowiązują naszych pracowników.

Zawsze dbamy o to, by kandydaci dysponowali informacjami na temat przebiegu rekrutacji, w której biorą udział. Odpowiadamy na pytania kandydatów i dbamy o budowę pozytywnych relacji z nimi. Kandydatów informujemy o wynikach rekrutacji.

Zamieszczane przez nas oferty pracy zawierają pełną informację na temat wymagań, jakie stawiamy kandydatom oraz opis stanowiska, którego dotyczy rekrutacja.

Dane kandydatów podlegają ochronie. Nikomu nie udzielamy informacji o osobach biorących udział w rekrutacji.