W ramach naszych usług wspieramy lub przejmujemy pełną odpowiedzialność za procesy związane z bezpieczeństwem pracy na terenie klienta. Za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania, stref pracownika oraz przy wsparciu koordynatora prowadzimy proces rekrutacji, weryfikacji wiedzy teoretycznej i praktycznej, rozwoju pracowników a także współpracujemy z agencjami pracy i dostawcami usług oraz rozwijamy i wdrażamy narzędzia Lean Managements.
Zarządzanie bezpieczeństwem pracy na terenie zakładu Klienta
W ramach usługi oferujemy:
- Wprowadzenie koordynatora na teren Firmy do ciągłego zarządzania bezpieczeństwem pracy i jakością procesów
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania bezpieczeństwa i rozwojem pracowników fizycznych
- Montaż urządzeń mobilnych na wózki widłowe i maszyny oraz instalacja Strefy Pracownika – stanowiska służącego do prowadzenia szkoleń, badań, testów, podpisywania i zatwierdzania dokumentów
- Programy rozwijające operatorów maszyn i pracowników liniowych
- Programy redukujące możliwość powstania wypadku, analiza zdarzeń niebezpiecznych
- Weryfikacja poziomu usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne i agencje pracy
- Weryfikacja uprawnień́, badań, dokumentów pracowników firm zewnętrznych
- Weryfikacja wiedzy praktycznej i umiejętności pracowników
- Prowadzenie audytów, system ciągłych szkoleń pracowników, sesji Kaizen, prowadzenie szkoleń́ okresowych
- Wdrożenia rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo pracy – znaki interaktywne, systemy wykrywające pieszych, oznakowanie, tablice itd.
- Testy behawioralne (weryfikacja motywacji do pracy, świadomości w obszarze bezpieczeństwa), testy BHP, weryfikacja znajomości procedur
- Komunikator – możliwość prowadzenia korespondencji pracodawca – pracownik